Contact

Heeft u een vraag? Bekijk hieronder de mogelijkheden.

  • Meetmiddelen aanvragen

    Heeft u nieuwe meetstrips en lancetten nodig?


    Stuurt u dan een e-mail naar controlemiddelen@ntd.nl
    (kopieert u het e-mailadres naar uw e-mailprogramma, indien wij uw e-mail correct hebben ontvangen krijgt u hiervan een bevestiging per e-mail)

     

    Wij sturen u, na controle van de bestelling, binnen 5 werkdagen nieuwe meetmiddelen toe.

     

     

  • Inlogproblemen

    Bent u uw wachtwoord of uw gebruikersnaam vergeten?

     

    Gaat u dan naar de inlogpagina, https//mijn.ntd.nl en klikt u op 'BENT U UW INLOGGEGEVENS VERGETEN, KLIK HIER'

     

    Vervolgens volgt u daar de aanwijzingen.

     

    Kunt u nog steeds niet inloggen neemt u dan contact op met onze servicedesk via servicedesk@ntd.nl of kijkt u hieronder bij Telefonisch contact.

     

  • Technisch vraag

    Heeft u een technische vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord

     

    Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw technische vraag rechtstreeks aan onze servicedesk via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina.  Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op  'Berichten'. Maak vervolgens een nieuw bericht aan dat u verstuurt naar Algemeen (servicedesk). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.

     

     

  • Medische vraag

    Heeft u een medische vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord

     

    Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw medische vraag rechtstreeks aan ons medisch team via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina.  Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op  'Berichten'. Maak vervolgens een nieuw bericht aan dat u verstuurt naar het medisch team via Algemeen (Doseeradviseur). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.

     

     

  • Algemene vraag

    Heeft u een algemene vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord

     

    Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw algemene vraag rechtstreeks aan onze servicedesk via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina.  Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op  'Berichten'. Maak vervolgens een nieuw bericht aan die u verstuurt naar Algemeen (servicedesk). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.

     

     

  • Bereikbaarheid buiten openingstijden

    Na 17.00 uur, in het weekend en op feestdagen zijn wij alleen bereikbaar voor dringend medische vragen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.


    Telefoon: 088 003 8881
    (vanuit het buitenland: +31 88 003 8881)

     

     

  • Idee, opmerking of klacht

    Dankzij de feedback van onze cliënten kunnen wij onze dienstverlening  steeds verder ontwikkelen en gebruiksvriendelijker maken.

    Heeft u dus een idee, opmerking of klacht, stuurt u deze dan per e-mail naar  opmerkingen@ntd.nl. Wij zullen uw opmerking zo snel mogelijk in behandeling nemen.

     

     

  • Geen cliënt en toch contact?

    Bent u geen cliënt en wilt u contact? Dan zijn wij zijn bereikbaar via:

     

    E-mail: info@ntd.nl

    Telefoon: 088 003 88 88

    Fax: 088 003 88 20

     

    Wilt u zich aanmelden voor Trombose Zelfzorg? Klik dan hier om u aan te melden

  • Bezoek- en postadres

    De Nationale Trombose Dienst
    Zonneoordlaan 17
    6718 TK Ede

     

    Klik hier voor de routebeschrijving.

     

     

  • Telefonisch contact

    Voor telefonisch contact is onze servicedesk uw eerste aanspreekpunt.
    Zij zijn bereikbaar op werkdagen via:

     

    Telefoon: 088 003 8880 (08.30-17.00)
    Fax: 088 003 8820

     

     

  • Bent u zorgverlener?

    Indien u een zorgverlener bent, Bekijk u dan onze Vraag & Antwoord voor zorgverleners.

  • Bent u zorgverzekeraar?